corporate identity dla europejskiej fundacji edukacji audiowizualnej DISCE

ideą projektu było wyposażenie europejskiej fundacji edukacji audiowizualnej disce w identyfikację wizualną spójną z ich wizerunkiem oraz tym, jak organizacja chciałaby być postrzegana na zewnątrz. w tym celu przeprowadziliśmy badania wizerunkowe, na podstawie których stworzyliśmy system, próbując odpowiedzieć na zauważone problemy. znak, który utworzyliśmy to prosta konstrukcja interpretująca w graficzny sposób trzy pryncypia przyświecające organizacji – współpracę, przekazywanie wiedzy oraz zastosowanie technologii audiowizualnej. bezszeryfowy, obły krój pisma przypomina o istocie dynamiki i nowoczesności w edukacji. zastosowane żywe barwy sugerują witalność, aktywność oraz kreatywne podejście.

projekt

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

Info:
autorzy:
paweł snoch
patryk sowa
miłosz zimnik
andrzej żurakowski
prowadzący:
mariusz wszołek
krzysztof moszczyński
karolina lachowska
michał jakubowicz
przedmiot:
corporate identity
corporate design
diagnostyka komunikacji
fotografia wizerunkowa

Comments are closed