aktualności

Aktualności

  • 17.02.2016
    Reklama wbrew powszechnemu przekonaniu mówi nam więcej o otaczającym nas świecie, niż tylko to, czego nowego potrzebujemy i za ile. To właśnie w reklamie widzimy skondensowaną do piętnastu czy trzydziestu sekund esencję naszej kultury, życia codziennego czy przedstawicieli społeczeństwa. W ramach cyklu „Uniwersytet SWPS w Empiku″ 17 lutego 2016 r. zapraszamy na spotkanie z Martyną Gliniecką, wykładowcą na Uniwersytecie SWPS, która wygłosi wykład pt. „Tańczący biznesmeni w japońskich reklamach, czyli o tym dlaczego inne jest dla nas takie dziwne″. Wstęp wolny, po uprzednim wypełnieniu formularza zgłoszeniowego »
  • 20.01.2016
    W ramach cyklu „Uniwersytet SWPS w Empiku″ 22 stycznia 2016 r. zapraszamy na spotkanie z dr Michałem Jakubowiczem, wykładowcą na Uniwersytecie SWPS, który opowie o projektowaniu książki fotograficznej „subPark”.
  • 15.02.2016
    “Przemoc bez mocy” to niemiecko-polsko-ukraiński projekt działania przeciwko mowie nienawiści i przemocy, wykorzystujący komunikację subwersywną, do którego tworzenia zapraszamy studentów z Niemiec, Polski i Ukrainy. Warsztat kompetencyjny odbędzie się tradycyjnie w Oerlinghausen (Niemcy) w zaprzyjaźnionym ośrodku szkoleniowym Villa Welschen w terminie 15-20.02.2016. Serdecznie zapraszamy.
  • 23.10.2015
    festiwal labirynt to kolejna okazja, by zobaczyć wystawę studentów obecnego trzeciego roku grafiki pt. "widzieć siebie". w ramach zajęć z fotografii prowadzonych przez prof. jerzego olka powstało ponad kilkadziesiąt prac, przedstawiających autorefleksje studentów. serdecznie zapraszamy na festiwal.
  • 09.11.2015
    zainteresowanych projektowaniem w interdyscyplinarnym i interkulturowym zespole zapraszamy na kolejny warsztat design thinking (oerlinghausen 09-14.11.2015. dobra okazja dla wszystkich, którym bliska jest zasadnicza idea design thinking: nie tylko gadać, ale też robić. będziemy robić z głową i z metodą, krok po kroku eksplorować proces kreatywny w odniesieniu do problemów realnego, czy jak kto woli nierealnego świata. niezależnie od problemu, każde rozwiązanie wymaga zmiany dotychczasowego sposobu myślenia – stań z nami na głowie.
  • 04.12.2015
    Tak było. Przez 5 lat Chamlet jako festiwal najgorszej reklamy ukazywał dramatyczne przykłady reklam, funkcjonujące w polskiej przestrzeni publicznej. Żenujące wizualizacje zadziwiały swą absurdalnością, wywołując salwy śmiechu i można by śmiać się tak w nieskończoność, gdyby nie to, że pewne rzeczy nie są już nawet śmieszne. Chcąc uczynić krytykę konstruktywną zmieniamy formułę, pokazując strategiczne rozwiązania, które są proste w użyciu, funkcjonalne, rozwojowe, zrównoważone, prospołeczne i proekologiczne.
  • 30.09.2015
    szanowni państwo. niniejszym zapraszamy państwa do udziału w projekcie, którego od dziś jako instytut grafiki uniwersytetu swps jesteśmy partnerem. akcje uważamy za ważną i potrzebną, szczególnie w kontekście wykorzystania państwa kompetencji projektowych, społecznych i komunikacyjnych.