corporate identity dla grupy sick mode

sick mode to grupa zupełnie różnych od siebie przyjaciół których łączy jednakowa pasja – parkour. każdy z nich ma swój świat i swój powód, dla którego trenuje ten sport. ich największe wartości to wolność, swoboda wyrażania siebie, kontrola nad ciałem i umysłem. jako grupa projektowa mieliśmy za zadanie pomoc organizacji poprzez stworzenie nowej indentyfikacji wizualnej. zaczęliśmy od zbadania tożsamości grupy (badanie wewnętrzne – wywiad) oraz wizerunku parkour (badanie zewnętrzne – ankieta), następnie dotarliśmy do main idea organizacji – parkour jako underground. jako grupę docelową postanowiliśmy wybrać osoby, które wiedzą czym jest prakour i poniekąd funkcjonują już w tej sferze undergroundu. w ramach kreacji, stworzyliśmy nowe logo organizacji, które nawiązuje do kostki – zamknięcia się w swoim świecie, swoich czterech ścianach. kształt logo zawiera inicjalnie litery nazwy organizacji a jego całokształt odzwierciedla strukturę miasta czyli przestrzeń, w której parkour jest uprawiany. struktura logo pozwala na różne manipulacje oraz zestawienia kolorystyczne w zależności od potrzeb jego wykorzystania.

projekt

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

Info:
autorzy:
jula teper
margareta tryszniewska
wiktoria rola
aan wojtasik
mateusz wrotnowski
prowadzący:
mariusz wszołek
krzysztof moszczyński
karolina lachowska
michał jakubowicz
przedmiot:
corporate identity
corporate design
diagnostyka komunikacji
fotografia wizerunkowa

Comments are closed