corporate identity dla koła naukowego „robocik”

celem projektu było stworzenie kompleksowego programu corporate identity dla koła naukowego automatyki i robotyki”robocik” działającego przy katedrze metrologii na wydziale mechanicznym politechniki wrocławskiej.

projekt

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

Info:
autorzy:
dominik piłat
marzena szlachetka
albert sobczak
tomasz gąsior
piotr żak
prowadzący:
mariusz wszołek
krzysztof moszczyński
karolina lachowska
michał jakubowicz
przedmiot:
corporate identity
corporate design
diagnostyka komunikacji
fotografia wizerunkowa

Comments are closed