corporate identity dla stowarzyszenia „pokrewna kropla”

przedmiotem naszych badań jest stowarzyszenie non-profit „pokrewna kropla”, która zajmuje się propagowaniem idei honorowego krwiodawstwa oraz organizacją skutecznych akcji poboru krwi. wybraliśmy tę organizację, ponieważ idea szerzenia krwiodawstwa, niesienia ludziom pomocy oraz uświadamiania społeczeństwa w tym zakresie wydała nam się czymś niezbędnym i ważnym. doszliśmy do wniosku, że możemy przyczynić się do tego, tworząc nową identyfikację wizualną i komunikacyjną dla organizacji, starając się zwiększyć jej skuteczność oraz rozpoznawalność. naszą pracę rozpoczęliśmy od określenia problemu projektowego i wstępnych badań. z obserwacji wyniknęło, że organizacja nie posiada specyficznego wizerunku. na tej podstawie zaprojektowaliśmy system identyfikacji wizualnej oparty na więzi, partnerstwie i pokrewieństwie, w którego skład wchodzą koszulki, opakowania na batony, plakat oraz wizytówki.

projekt

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

Info:
autorzy:
józef kufel
justyna olczak
maciej raczycki
piotr siwko
nataliia tykhun
prowadzący:
mariusz wszołek
krzysztof moszczyński
karolina lachowska
michał jakubowicz
przedmiot:
corporate identity
corporate design
diagnostyka komunikacji
fotografia wizerunkowa

Comments are closed