Corporate Identity dla stowarzyszenia „Przebudzeni”

Celem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla Stowarzyszenia „Przebudzeni”, które zajmuje się pomocą więźniom poprzez filozofię Buddyzmu. Ideą projektu było pokazanie procesu zmiany i rozwoju, która zachodzi u więźniów poddanych terapii. Kontekst wizualny projektu odnosi się do natury, harmonii i spokoju.

projekt

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

Info:
autorzy:
magdalena bróż
sabina capek
martyna czujko
marta dąbrowska
piotr wejman
prowadzący:
mariusz wszołek
krzysztof moszczyński
karolina lachowska
michał jakubowicz
przedmiot:
corporate identity
corporate design
diagnostyka komunikacji
fotografia wizerunkowa

Comments are closed