gadżet jako element corporate design

prezentowane prace stanowią wynik projektu „gadżet jako element corporate design organizacji”. Zadaniem studentów drugiego i trzeciego roku grafiki było przygotowanie konceptu materiałów promocyjnych dla szkoły wyższej psychologii społecznej z uwzględnieniem zróżnicowanej publiczności marki (studenci, absolwenci, kandydaci, wykładowcy, pracownicy, współpracownicy) i wykluczeniem produktu marki (studia wyższe) jako celu komunikacji organizacji. środek ciężkości pracy projektowej został położony na irytacyjny charakter komunikacji, którego celem było długofalowe utrzymanie zainteresowania produktem promocyjnym.

information design

poniżej prezentowane są wybrane koncepty w formie prezentacji pdf do pobrania. projekt był realizowany na przedmiotach: design management, prezentacje multimedialne i teoria i praktyka designu:

  • prezentacja projektu angelika lachowicz-wołoszyn: link
  • prezentacja projektu dawid pawlak, grzegorz markowicz: link
  • prezentacja projektu jakub węgliński, piotr odrowąż: link
  • prezentacja projektu radosław kołacki, maciej środa: link
  • prezentacja projektu anna udała, daniel janiczek, anita szyszka, gracjan majchrzak, monika godyń: link
Info:
autorzy projektu:
studenci 2 i 3 roku instytutu grafiki swps
przedmiot:
design management
design prezentacji
prowadzący:
mariusz wszołek

Comments are closed