identyfikacja wizualna kawiarnio-piekarni tasteria

punktem wyjścia niniejszej pracy jest stworzenie nowej identyfikacji wizualnej dla kawiarnio-piekarni „tasteria”. modernizacja ma na celu nadanie lokalowi innego charakteru. analizując poszczególne oferowane produkty takie jak pieczywo, kawa, lody nasuwa się idea by połączyć je z jedną, spójną całość, inspirując się
wizerunkiem włoskich lokali.

dodatkowe informacje

prosperująca kawiarnio-piekarnia „tasteria” jest miejscem, gdzie można kupić pieczywo wypiekane na zakwasie, zamówić bądź na miejscu zjeść ciasto, bądź inny deser, popijając go włoską kawą, lub świeżo wyciskanym sokiem. jak sami o sobie piszą, nie wiedzą dokładnie jak nazwać rodzaj swojej usługi – czy są kawiarnią, piekarnią czy może cukiernią. może w tym tkwi sekret, a może nawet sukces, żeby połączyć te trzy rzeczy w jedną, spójną całość. zatem tematem przewodnim pracy jest zaprojektowanie od nowa corporate identity oraz corporate
design, proponując nadania „tasterii” odrobiny włoskiego stylu. odświeżenie marki polegało na
zaoferowaniu nowego świata przeżyć. szereg działań pozwolił wyłonić nową, ulepszoną corporate identity dla marki „tasteria”.

Info:
autor:
anna przydatek
promotor:
prof. jacek joostberens
tytuł pracy:
identyfikacja wizualna kawiarnio-piekarni tasteria

Comments are closed