joanna burska

joanna burska
joanna burska
design thinking
Konsultacje:
kontakt mailowy
Kontakt:
j.m.burska@gmail.com

szukam, eksperymentuję, doświadczam. najchętniej z ludźmi. zawsze dla ludzi.

nota biograficzna

moja edukacja to różne oblicza projektowania: komunikacji, usług i start-up’ów, z czego zdecydowanie ta pierwsza perspektywa stanowi bazowy element mojego rozwoju i pracy zawodowej. na co dzień łączę pracę w przestrzeni rynkowej, świadcząc określone usługi strategiczno-projektowe (własna działalność) z pracą dydaktyczną (zajęcia w ramach współpracy z instytutem dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego oraz z instytutem grafiki uniwersytetu swps).

październik 2015 – czerwiec 2016 – wyższa szkoła bankowa we Wrocławiu, projektowanie i rozwój start-up’ów, studia podyplomowe

październik 2013 – czerwiec 2014 – szkoła wyższa psychologii społecznej w Poznaniu, school of form, projektowanie usług, studia podyplomowe

październik 2012 – czerwiec 2014 – uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia magisterskie
tytuł pracy magisterskiej: koncept zwiedzania z perspektywy tożsamości lokalnej. badanie kognitywnego wizerunku miasta na przykładzie wybranych dzielnic Wrocławia.

październik 2009 – czerwiec 2012 – uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia licencjackie
tytuł pracy licencjackiej: kognitywny wizerunek „inteligentnego domu” a komunikacja branży automatyki budynkowej.

specjalizacje badawcze

design thinking
service design
communication design
corporate identity
brand experience
badania empiryczne

najważniejsze publikacje
stanowisko naukowe, członkostwa i wyróżnienia
pliki do pobrania

    Comments are closed