kampania reklamowa dla domaru

kampania „promocyjny weekend”

studenci instytutu grafiki szkoły wyższej psychologii społecznej wydziału zamiejscowego we wrocławiu w ramach zajęć przygotowali całościowy koncept i kreację dla kampanii reklamowej „promocyjny weekend” dla wrocławskiej galerii wnętrz domar. koncept został wdrożony przez firmę domar, a kampania była zrealizowana we wrzesieniu 2013 roku. Projekt został zrealizowany w ramach zajęć blokowych z reklamy: doradztwo, planowanie strategiczne i kreacja.

zakres projektU:
  • outdoor
  • online
  • reklama prasowa
  • materiały promocyjne
  • direct mailling
  • newsletter
  • outdoor
  • online
Info:
autorzy:
sandra łabowicz
piotr kohut
mateusz gromysz
piotr dąbrowa
kamil bohdankiewicz
prowadzący:
michał grech
annette siemes
dorota płuchowska
mariusz wszołek
przedmiot:
doradztwo
planowanie strategiczne
kreacja

Comments are closed