martyna gliniecka

martyna gliniecka
martyna gliniecka
reklama
Konsultacje:
proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia terminu konsultacji
Kontakt:
martyna.gliniecka@gmail.com

absorbuję wszystko, bez wartościowania. wszystko może się kiedyś przydać, bo głowa nigdy nie śpi. lubię jak jest brzydko i za dużo, ale specjalnie.

nota biograficzna
  • październik 2014 – teraz – uniwersytet wrocławski, stacjonarne studia doktoranckie wydziału filologicznego, specjalizacja językoznawstwo
  • październik 2012 – czerwiec 2014 – uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia magisterskie
  • tytuł pracy magisterskiej: kreatywność w perspektywie konstruktywistycznej. badanie konstrukcji wypowiedzi o procesie kreatywnym i badanie wizerunku konceptu kreatywności.
  • październik 2009 – czerwiec 2012 – uniwersytet wrocławski, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, projektowanie komunikacji, studia licencjackie
  • tytuł pracy licencjackiej: schematy asymilacji nieznanego w procesie konstrukcji na przykładzie perfum odeur 53 comme des garcons
specjalizacje badawcze
  • kreatywność
  • recepcja reklamy
  • dyferencjacja
  • subwersja
  • nisza
  • copywritting
  • tekst w reklamie
  • koncept w reklamie
najważniejsze publikacje
stanowisko naukowe, członkostwa i wyróżnienia

październik 2014 – teraz

  • doktorant w wniwersytet wrocławski, instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej, zakład projektowania komunikacji

październik 2014 – teraz

  • wykładowca w szkoła wyższa psychologii społecznej, grafika

wrzesień 2014 – teraz

  • copywriter w washing machine

sierpień 2013 – listopad 2013

  • staż – copywriting w havas worldwide warsaw

październik 2012 – styczeń 2013

  • copywriting, brand image, media relations w buck.architekci

sierpień – wrzesień 2012

  • staż – copywriting w lemonSky

lipiec – sierpień 2011

  • staż – dział kreacji w b&j agencja reklamowa

październik 2011 – teraz

  • organizator festiwalu najgorszej reklamy chamlet

marzec 2011 – wrzesień 2012

  • freelance w zakresie tworzenia marek, badań, strategii, kreacji
pliki do pobrania

    Comments are closed