Projekt identyfikacji wizualnej Whetstone – niezależnego developera gier komputerowych

Za pomocą przykładowej, nieistniejącej marki Whetstone, zaproponuję rozwiązania identyfikacji wizualnej dla niezależnego developera gier komputerowych. Całość projektu składać się będzie z najważniejszych elementów, które powinny znaleźć się w każdej identyfikacji wizualnej firmy. Elementy strategii tożsamości mają na celu określić charakter firmy oraz jej misję, tworząc fundamenty, na których opierać się będzie identyfikacja wizualna Whetstone. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej tego developera, tworzące zbiór projektów realizacji komunikacji wizualnej, zawierają najważniejsze informacje i wskazówki dotyczące zadania każdego opisywanego elementu, oraz sposobu jego realizacji.

dodatkowe informacje

praca dyplomowa została przygotowana pod kierunkiem prof. dr. hab. jacka joostberensa w roku akademickim 2014/2015. zakres tematyczny pracy: system identyfikacji wizualnej, graphic design, corporate identity, branding, corporate design.

Info:
autor:
Krzysztof Stalewski
promotor:
prof. jacek joostberens
tytuł pracy:
Projekt identyfikacji wizualnej Whetstone – niezależnego developera gier komputerowych

Comments are closed