strategia biura podróży dla singli „out glow”

stworzyliśmy strategię komunikacyjną biura podróży dla singli skierowane do osób należących do społeczności lgbt+. po przeprowadzeniu ponad 100 ankiet oraz wywiadów pogłębionych zaprojektowaliśmy biuro podróży, dla którego najważniejsza jest autentyczność i swoboda, poznawanie siebie i innych w przyjaznej atmosferze pełnej akceptacji. takie biuro stworzyłoby okazje, pozwalające na zawieranie nowych, cennych przyjaźni, wymianę własnych historii, doświadczeń oraz wspólne rozwijanie swoich pasji.

kim jesteśmy: jesteśmy zespołem, dla którego najważniejsza jest autentyczność i swoboda, poznawanie siebie i innych w przyjaznej atmosferze pełnej akceptacji. chcemy tworzyć okazje, pozwalające na zawieranie nowych, cennych przyjaźni, wymianę własnych historii, doświadczeń oraz wspólne rozwijanie swoich pasji. naszą misją jest łączenie ludzi dzięki ich zainteresowaniom podczas wyjazdów o interesującej ich tematyce: m.in: fotograficznych, sportowych, nastawionych na zwiedzanie albo relaks.

do kogo mówimy: kierujemy się do singli orientacji heteroseksualnej oraz należących do społeczności lgbt+, bo wiemy jak trudno jest poznać nowe osoby o podobnym podejściu do życia i wspólnych pasjach. wyjazd z nami jest niepowtarzalną okazją na spędzenie czasu w otoczeniu otwartych, pozytywnych ludzi, zawarcie nowych znajomości i nawiązanie cennych przyjaźni, wspólnie angażując się w rozwijanie swoich pasji, dzięki wyjazdom tematycznym w ofercie. stworzyliśmy nazwę i logo, które odzwierciedla osobowość naszej firmy. “outglow” znaczy “świecić się mocniej”, jest również połączeniem dwóch kluczowych słów dla lozo i naszego biura: zewnętrzne światło, którego źródłem są organizowane przez nasze biuro wyjazdy oraz “out” od “coming out (of the closet)”, procesu otworzenia się przed ludźmi w kwestii własnej orientacji lub tożsamości seksualnej.

projekt

zadaniem studentów II roku grafiki w ramach modułu prezentacyjnego było opracowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej biura podróży dla singli. w ramach przedmiotu osobowość medialna organizacji należało przebyć cały proces projektowy: od znalezienia problemu projektowego, poprzez analizę sytuacji wyjściowej aż do próby rozwiązania problemu i stworzenia koncepcji strategii komunikacyjnej. natomiast w ramach przedmiotu design prezentacji przygotowano wystąpienie poparte prezentacją multimedialną, które w efektywny [i efektowny] sposób pozwoliło zaprezentować koncepcję.

Info:
autorzy:
hanna hradovich
karolina sorbian
anastasiia solina
dominik kubacki
prowadzący:
agata blat
kamil olender
przedmiot:
design prezentacji
osobowość medialna organizacji

Comments are closed