Tworzenie marki lokalnej na podstawie firmy “Miód Czesława”

Projekt wykonany na potrzeby pracy stał się bazą do stworzenia od podstaw małej, lokalnej marki, która produkuje tradycyjne miody, nie zawierające sztucznych, niekiedy chemicznych i szkodliwych dodatków słodzących. Ponadto, stanowi on zarys nowo powstającej firmy, narodzonej z hobby, która naturalnie przeistoczyła się w rodzinny i miejscowy biznes tworzony z pasją.

dodatkowe informacje

Wyroby pszczelarskie, w szczególności różnego rodzaju miody, od dawien dawna są synonimem zdrowia. Te jakże naturalne produkty cieszą się wyjątkową popularnością głównie wśród osób starszych, które spożywają je przede wszystkim ze względu na walory zdrowotne. Warto dodać, iż unikalny charakter miodów nie wynika tylko i wyłącznie z bogatych wartości odżywczych i właściwości leczniczych, lecz potęgowany jest on również poprzez bogate walory smakowe. Należy także nadmienić, iż jako niepowtarzalny składnik wielu potraw oraz napojów, doceniane są one zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów sztuki kulinarnej.

Info:
autor:
magdalena wolk
promotor:
prof. jacek joostberens
tytuł pracy:
Tworzenie marki lokalnej na podstawie firmy “Miód Czesława”

Comments are closed