wizualizacja zjawisk popkulturowych

prezentowane prace są wizualizacjami (information design) dotyczącymi różnych zjawisk popkulturowych i subkulturowych (plakat, infografika, kolaż). studenci i studentki zostali zaproszeni do przygotowania prac na wybrany temat inspirowany historią popkultury. prace zostały przygotowane pod kierunkiem dr annette siemes.

projekt

głównym celem information design jest orientowanie użytkownika komunikacji w trójwymiarowej przestrzeni znaków, kodów, marek i informacji. rolą information design jest również redukcja kompleksowości informacji, która zapewnia efektywne konstruowanie wiedzy i budowanie systemu zależności między elementami systemu wizualizacji.

Anna Udała: Różnorodność subkultur
1_rozonorodnosc-wybranych-subkultur_wizualizacja_A-Udala

Zuzanna Łukawska: Star Trek
1_star-trek_infografika_Z-Lukawska

Klaudia Bałuniak: Super Mario
1_super-mario_plakat_K-Baluniak

Marta Fattori: Freeganizm
2_freeganizm_infografika_M-Fattori

Bartosz Czernik: Fast Food
3_fast-food_infografika_B-Czernik

Grzegorz Markowicz: James Bond Timeline
james-bond_infografika-timeline_G-Markowicz

Info:
autorzy:
studenci i studentki 3 roku grafiki
prowadzący:
annette siemes
przedmiot:
kultura popularna

Comments are closed