osobowości

stawiamy na osobowości. prezentujemy naszym studentom i studentkom własną wiedzę, praktyczne umiejętności i doświadczenia, kładąc nacisk na atrakcyjność i unikatowość osobistych strategii komunikacyjnych w podejściu do problemów – tych życiowych i tych projektowych, traktowanych przez nas z równą uwagą. osobowości wymagają inwestycji czasu. nie ma tutaj innej waluty. dlatego w procesie kształcenia naszych studentów i studentek inwestujemy w czas, inny dla każdej osobowości.

osobowości
zajęcia kreatywne zajęcia kreatywne
wykład z historii designu z prof. fleischerem wykład z historii designu z prof. fleischerem
zajęcia z dtp z prof. joostberensem zajęcia z dtp z prof. joostberensem
zajęcia z pracy zespołowej z dr płuchowską zajęcia z pracy zespołowej z dr płuchowską
zajęcia z pracy zespołowej z dr. wszołkiem zajęcia z pracy zespołowej z dr. wszołkiem
królik w bibliotece - prosimy nie pytać królik w bibliotece - prosimy nie pytać
warsztaty drukarskie warsztaty drukarskie
strefa studenta strefa studenta
zajęcia projektowe z dr. moszczyńskim zajęcia projektowe z dr. moszczyńskim

atuty kierunku:

  • przedmioty o charakterze warsztatowym i aplikacyjnym – studenci i studentki już w trakcie studiów realizują projekty dla podmiotów rynkowych, budując portfolio z faktycznymi realizacjami i wdrożeniami.
  • podejście do projektowania oparte o wiedzę z zakresu komunikacji społecznej, psychologii, wiedzy technicznej (kompozycja, layout, typografia, zarządzanie kolorem, techniki wizualizacji) i kompetencje społeczne.
  • szeroki zakres inicjatyw pozazajęciowych – spotkania z najlepszymi polskimi projektantami w ramach spotkań z cyklu „projektanci o projektowaniu”; projekcje filmowe z zakresu designu w ramach cyklu spotkań „design movie collection”; konsultacje portfolio i projektowanie indywidualnych ścieżek kariery zawodowej, konferencja projektowa „main event”.
  • plenery dydaktyczne – studenci i studentki grafiki uczestniczą w kilkudniowych plenerach dydaktycznych, gdzie wspólnie z prowadzącymi rozwiązują realne problemy projektowe (link).
  • orientacja na kształcenie umiejętności krytycznego, analitycznego i syntetycznego myślenia. koncentracja na rozwoju kompetencji: pracy w interdyscyplinarnym zespole, zarządzania zespołem projektowym, kultury feedbacku, planowania i realizacji wystąpień publicznych i prezentacji, współpracy z klientem, konstruowania briefu, zarządzania i ewaluacji projektów.
  • gościnne warsztaty prowadzone przez wybitnych projektantów i ekspertów z branży projektowej, reklamowej i komunikacyjnej: dirk henkelmann (agencja dundp, berlin), eirik laangas i thomas lewe (volda university), marian misiak (studio projektowe bersz&misiak), agnieszka szpila (pzl), katarzyna świętek (galeria wnętrz domar), roman rostek (rrcc).
  • specjalistyczne pracownie komputerowe (platformy mac osx, windows; oprogramowanie: adobe creative suite master collection, adobe creative suite premium, 3ds max, maya, cinema 4d, softimage, motion-builder, mudbox, fontlat studio, sketchbook pro), studio fotograficzne (aparaty i kamery cyfrowe full hd, mobilny system oświetleniowy), pracownia plastyczno-drukarska (prasa drukarska, deski kreślarskie, sztalugi)
  • stała galeria prac dedykowana studentom instytutu grafiki mieszcząca się w budynku szkoły wyższej psychologii społecznej we wrocławiu (link)

kontakt:

zawsze jesteśmy do państwa dyspozycji. w razie pytań dotyczących programu i specyfiki studiów prosimy o kontakt mailowy. pytania dotyczące procesu rekrutacji prosimy słać pod niniejszy adres mailowy