kampania społeczna - profilaktyka raka piersi: agata zborowska

rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet w polsce i drugą co do częstości nowotworową przyczyną zgonów. Neestety ze względu na jego bezobjawowy rozwój w początkowem fazie, w wielu przypadkach rak piersi zostaje rozpoznany dopiero w zaawansowanym stadium, gdy rokowania na całkowite wyleczenie są niższe. z biegiem lat problem zachorowalności rośnie w siłę, dotykając rokrocznie coraz większą liczbę kobiet i przerastając prognozy. tymczasem stopień świadomości polek oraz poziom profilaktyki pozostawiają wiele do życzenia. 


w odpowiedzi na zaistniałą sytuację oraz w oparciu o insight: czego jaś się nie nauczy, tego jan nie będzie umiał, powstała reklama społeczna poruszająca temat profilaktyki raka piersi. jej głównym celem jest uwrażliwienie młodych kobiet na problem oraz zaszczepienie im już teraz nawyków profilaktycznych - regularnego i właściwie wykonywanego samobadania piersi oraz zdrowego stylu życia.