corporate identity dla schroniska niechcianych roślin

schronisko dla niechcianych roślin jest organizacją działającą na terenie całej polski od 2011 roku. celem i misją sdnr jest przygarnianie roślin, które straciły dom i szukanie im nowych właścicieli oraz lokum, z tym, że samo w sobie schronisko nie istnieje fizycznie. organizacja nie posiada własnej siedziby, gdzie rośliny są składane i przechowywane, a jest jedynie pośrednikiem zrzeszającym w jedno miejsce osoby zainteresowane oddaniem bądź przygarnięciem

zadaniem studentów i studentek w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji lub organizacji pożytku publicznego, którą można wesprzeć w postaci kompleksowego programu wizerunkowego. Szczegółowo projekt dotyczył analizy sytuacji zastanej, opracowania koncepcji tożsamości postulowanej i realizacji tejże w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej i gadżetu promocyjnego. Idea projektu wydaje się być prosta: warto pomóc ludziom, którzy robią fajne rzeczy i sami pomagają innym.

  • autorzy: gabriela osada, emilia pińczuk, dominik turbowicz, mikołaj glinka
  • prowadzący: dr mariusz wszolek, dr krzysztof moszczyński, dr małgorzata jabłońska, dr michał jakubowicz, dr karolina lachowska
  • moduł: corporate identity