corporate identity dla wrocławskiej mariny

marina wrocław jest ośrodkiem sportów wodnych i rekreacji powstałym z ramienia fundacji hobbit. ze względu na podwójny charakter działalności mariny (50% komercyjna, 50% fundacji) zrealizowano dwa badania. pierwsze, dotyczące kultury fundacji hobbit, przeprowadzono wśród osób bezpośrednio z nią związanych. drugie badanie umożliwiło poznanie wizerunku ośrodka sportów wodnych oraz jego użytkownika wśród potencjalnych klientów komercyjnych. działalność mariny opiera się na pedagogice przeżyć, przyjaźni, bezpieczeństwie i profesjonalizmie. main idea jest być nie mieć. na logo mariny wybrano węzeł płaski, zwany także węzłem przyjaźni, nawiązujący zarówno do istotnych w fundacji więzi międzyludzkich jak do żeglarstwa. zmywalne tatuaże z sygnetem mariny mają spełniać nie tylko funkcję gadżetu ale również zabawki edukacyjnej pomagającej dzieciom zapamiętać jak wiązać węzły przyjaźni.

o projekcie:

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.


dodatkowe informacje:

  • autorzy: klaudia musiał, aleksandra napieralska, agnieszka pędzich, agata zborowska
  • prowadzący: mariusz wszołek, krzysztof moszczyński, karolina lachowska, michał jakubowicz
  • prezentacja dla projektu: behance