Aktualności Plakaty werbalne – faza 2
Ponieważ produkcja reklamy jest stosunkowo nudna, gdyż mnóstwo czasu trzeba inwestować w czysto techniczną realizację projektu, a mało pozostaje na kreatywność, postanowiłem wymyślać plakaty werbalne (chyba, że już są wymyślone). To coś na kształt scenariusza plakatu, mimo że nie film a tylko opis. Zaletą tego pomysłu jest to, że nie trzeba tych plakatów oglądać, wystarczy je sobie wyobrazić, tym samym każdy skonstruuje sobie własny plakat, na własność.
Faza 2 wystawy „Plakatów Werbalnych” obejmować będzie graficzne realizacje zaprezentowanych w Fazie 1 scenariuszy tychże plakatów, czyli pokaże rezultat przejścia od myślenia do konkretnego projektu wizualnego. W związku z tym ogłaszamy niniejsze wyzwanie na transpozycję tekstu werbalnego na projekt wizualny. Uczestnicy wyzwania mogą wybrać sobie dowolny tekst z Fazy 1 (lub kilka) i wykonać na tej kanwie jego (lub ich) wersję wizualną. Spośród nadesłanych prac komisja wybierze najciekawsze realizacje i przedstawi je na kolejnej wystawie „Plakatów Werbalnych”, na której obok realizacji wizualnych zamieścimy również pierwotną wersję werbalną. Wyboru dokona komisja w składzie: Jacek Joostberens, Michał Jakubowicz, Mariusz Wszołek, Mateusz Antczak, Katarzyna Sowa i mówiący te słowa, czyli ja. Prace w formacie B0 prosimy nadsyłać (w wersji wydrukowanej lub jako PDF) do 20. maja 2022 na adres: Michał Jakubowicz. SWPS, Ostrowskiego 32, Wrocław lub [email protected].