Zagrajmy zespołowo! Main Event 2023

facebook_post_cover

Nadchodzi czas na finałową rozrywkę. Przed nami Main Event.

16 czerwca 2023 roku spotkamy się na podsumowaniu roku akademickiego. W tym roku pod szyldem gry zespołowej. Mamy nadzieję, że wśród publiczności zobaczymy twarze znane i nieznane. 

Na wydarzenie obowiązują zapisy: https://www.swps.pl/my-uniwersytet/aktualnosci/wyklady-i-spotkania/33935-main-event-2023-gra-zespolowa

1. Speech trenerski 

Mateusz Antczak o tym, jaką strategię gry przyjęliśmy na początku roku akademickiego i co udało się osiągnąć.

2. Rozgrywka studencka

Nasze studentki i studenci o tym, czy projektowanie zawsze jest grą zespołową. Wystąpienia inspirowane myślą przewodnią wydarzenia.

3. Komentarz ekspercki

Dyskusja o tym, co możemy zrobić dla tych osób, które uparcie sadza się na społecznej ławce rezerwowych.

Uczestnicy_czki panelu: dr Dorota Płuchowska, dr Małgorzata Ciesielska, Julia Zakrocka (absolwentka Katedry Grafiki), Andrzej Ptak, Wojciech Skibicki — reprezentacja fundacji Homo Sacer (Miserart | strefa kreatywna w labiryncie wykluczenia).

Moderacja: Paulina Woźniak

4. Dekoracja zwycięzców

Otwarcie wystawy „Moduły” prezentującej najlepsze projekty studenckie zrealizowane w roku 2022.

Kurator wystawy: dr Michał Obiedziński

 

Wypowiedź kuratora: 

„Moduły 2023 to interdyscyplinarna wystawa prezentująca projekty studentów_tek grafiki z różnych roczników […] na tegorocznej wystawie można podziwiać prace z zakresu projektowania opakowań, projektowania znaków, typografii, projektowania krojów pisma, fotografii i obróbki obrazu, myślenia wizualnego, systemów informacji wizualnej, design thinking oraz projektowania pomocy edukacyjnych dla uczniów. Warto zaznaczyć, że stałym elementem cyklu są również prace powstałe na warsztatach plenerowych. takie projekty wpisują się w kontekst modułu dydaktycznego, przynosząc cenny wkład w proces twórczy i edukacyjny. 

Tytuł wystawy odzwierciedla sposób organizacji nauczania i jego wpływ na twórczość osób studiujących. moduł łączy elementy składowe poszczególnych przedmiotów na zasadach funkcjonalności i dopełnienia. Ponieważ jest zespoleniem wykładów i ćwiczeń, stwarza możliwości kompleksowego łączenia aspektów teoretycznych i praktycznych oraz interakcji z różnymi dziedzinami wiedzy. To właśnie przez takie doświadczenia i zróżnicowanie perspektywy powstają nowe idee, współpraca i kształtowanie trwałych relacji. Moduły stanowią wizualne świadectwo tego procesu”.